onsdag den 19. februar 2014

Håndklæder i kipper - og ny opsætning

Jeg er lidt glad for mig selv: har standhaftigt lagt håndklæder op, selv om jeg virkelig hellere ville væve. "Nu har du lagt et håndklæde op, så må du godt væve en halv time....". Ja, jeg syr i hånden, så det tager tid.

Her er de - 5 som de var tænkt til at se ud, og 2 med islæt i ubleget towgarn. De sidste var de bedste - sådan går det tit, synes jeg.

 
 
Men hvad så med den lille væv, der gemmer sig bag håndklæderne: står den ganske nøgen?  Nej, den har fået nyt, skinnende tøj i flotte farver. I betragtning af hvor meget jeg holder af ubleget hør, er mine opsætninger ganske farvestrålende i øjeblikket. Og farveladen herunder kommer der mere om, når jeg når lidt længere.




1 kommentar:

  1. Så fina dina handdukar blev. Man ska nog våga prova i början av väven också.
    Det ska bli roligt att se vad för fint som gömmer sej i solven hos dej.
    Ha det gott.

    SvarSlet