torsdag den 16. oktober 2014

Udstilling

Årets udstilling hos Væverne i Auning er lørdag 1. november kl. 10 - 16.   Se invitationen her... - og kig endelig ind, hvis du har tid og lyst.

Udstillingen er en god pisk at have over nakken for os alle: til den dag skal årets produktion være monteret og klar til at vise frem - og jeg har stort set ikke vævet de seneste 14 dage, men sømmet, frynset, syet, vasket, presset, rullet osv. osv.

Mine olmerdugspuder er blevet færdige


og de 7 viskestykker i gåseøje hænger til tørre på væven (som jo alligevel står stille - suk...).
Fra venstre mod højre: med sort islæt - med ubleget som i trenden - med hvidt og endelig ternet med sort og ubleget. Jeg er mest glad for dét med det sorte islæt, og det blev der kun ét af, så mon ikke det bliver herhjemme?


De tre blå/grønne tørklæder er klar


og det sidste damasktørklæde fra serien i foråret er langt om længe også blevet forsynet med fryser.


Så jeg var da bare klar til udstilling - indtil jeg i går blev færdig med mine dobbeltdækkere i Auning - som jeg så kunne tage med hjem til montering......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar