søndag den 9. august 2015

Udstilling hos Himmerlandsvæverne

Hmmm.., jeg ved ikke, hvad der er bedste: at væve - eller at tage på væveudstilling?

I går var jeg på besøg hos Himmerlandsvæverne; en vævestue med blot 4 vævere, som bl.a. kunne fremvise en lang række smukke duge. De havde haft en lang, lyserød trend på - oprindelig tænkt til daldrejl, men se hvor mange forskellige duge, der kom ud af det.

Min favorit var dog en anden opsætning. Jeg elsker det enkle, så en dug i sort og ubleget - spidskipper - og med et lille gåseøje i farvestriberne. Mums!

Du kan se flere fotos fra udstillingen her... - flotte duge, plaider, viskestykker, tørklæder, tæpper, jakker m.m.

Og jeg får det altid sådan, at når jeg har været på væveudstilling, så får jeg en forfærdelig lyst til at komme hjem og væve :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar