søndag den 31. januar 2016

Grønne viskestykker II

Den grønne viskestykke-trend har måttet stå model til mange besynderlige islæt; det har mildt sagt været noget eksperimenterende.

Farverne på billederne er ikke alle lige gode (det er de sådan set heller ikke i virkeligheden....); det er for sjældent, jeg har mulighed for at fotografere i dagslys.

Efter de fire første  med olivengrønt, ubleget, gulgrønt og lys gult islæt fik nr. 5 en lys rosa. Joeh....


- så hellere hvidt, så det blev nr. 6


nr. 7 gult - og det er min personlige favorit


og da den gule var så god, mon så ikke laks også vil være pænt? Njarh?


Viskestykke nr. 9 bærer prisen for den vildeste farve: rosa


Tilbage til gul - denne gang en varm solgul. Mmmm


Nr. 11 blev olivengrønt, en lidt mørkere grøn end det allerførste viskestykke. Nobelt.


og så havde jeg tænkt mig, at det sidste skulle være blåt - men den var alligevel for afvigende i forhold til de øvrige, så jeg slutter af med et karrygult i stedet.

Nogle blev rigtig gode - andre nok mere specielle end kønne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar