tirsdag den 2. januar 2018

Godt nytår

Så er jul og nytår overstået, og det er blevet hverdag igen. Børn og børnebørn er taget hjem, manden er på arbejde og jeg har kun mig selv og hunden at underholde denne sidste juleferiedag.

Det ville nok have været fornuftigt at rydde op og gøre rent, men jeg tog i stedet kassen med silkegarner frem.

Jeg har fået noget lækkert cashmere-garn, som skal blive til tørklæder: sort cashmere-uld og farvede striber i silke 12/2. Der er garn til fire tørklæder, og de tre skal have striber i samme nuance: 1 med røde striber, 1 med grønne og 1 med blå - det sidste har jeg endnu ikke besluttet.

De farvede trende skal blot være 2½ meter lange og består af 8-12 tråde, så dem har jeg lavet i hånden, og den sorte trend sidder klar på trendbordet, så nu skal der bommes.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar